Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Kafijas aparāta problēmas

Kafijas aparāta problēmas. Ko darīt?

Jums radušās problēmas ar kafijas aparātu, un jūs atkal vēlaties baudīt svaigas kafijas aromātu? Iespējams, nedarbojas kafijas aparāta sildītājs vai kaut kas nogājis greizi atkaļķošanas laikā. Iespējams, nojaušat, ka mums ir labas ziņas. Pēc iegādes 24 mēnešu garantijas perioda ietvaros mēs remontējam jūsu ierīci bez maksas. Ārpus garantijas perioda mēs kafijas aparātus remontējam par fiksētu samaksu, proti, <CMFixPrice>. Ja jūsu kafijas aparāta dizains ir Solitaire, kafijas aparāta remonta fiksētā maksa ir <SMFixPrice>.

Ja nevēlaties sabojāt kafijas aparātu atkaļķošanas laikā, lūdzu, ievērojiet rokasgrāmatā sniegtos norādījumus un pēc iespējas lietojiet speciālo atkaļķošanas līdzekli, nevis agresīvus sadzīves tīrīšanas līdzekļus.

Mazo ierīču klientu servisa adrese:
<SmAppCusSerAddress>

Skatīt tīrīšanas un apkopes produktus

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...