Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Žāvētājs neieslēdzas

Žāvētājs neieslēdzas – ko darīt?

Žāvētājs neieslēdzas – ko darīt?

Vai jūsu veļas žāvētājs atsakās darboties un vairs neieslēdzas? Vai tas tagad šeit stāv kluss un nemanāms? Ja veļas žāvētājs vairs nedarbojas, nav palaižams, nestrādā, nefunkcionē – vai kā nu jūs vēlaties to nosaukt –, iespējams, tajā ir kāda tehniska kļūme. Tas pats attiecas uz gadījumiem, ja veļas žāvētāju vairs nav iespējams izslēgt. Iesakām vērsties pēc palīdzības pie speciālistiem. Jums tikai jāsazinās ar mūsu klientu servisa darba grupu. Ja veļas žāvētājs vairs neieslēdzas, speciālisti jums sniegs ātru un uzticamu palīdzību.

Varat zvanīt mūsu Bosch klientu servisa lielo ierīču darba grupai pa tālruni <CustSerPhoneNo> (24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā) vai ieplānojiet ērtu apmeklējumu tiešsaistē.

Skatīt tīrīšanas un apkopes produktus

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...