Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Kafijas aparāta remonts

Kafijas aparāts: remontēt vai iegādāties jaunu?

Vispirms labā ziņa, ja jūsu kafijas aparātam nepieciešams remonts. Iegādājoties elektroierīces, jūs saņemat 24 mēnešu garantiju no jaunās ierīces iegādes datuma. Tas nozīmē, ka šajā periodā mēs remontējam jūsu kafijas aparātu bez maksas. Ārpus garantijas perioda mēs kafijas aparātus remontējam par fiksētu samaksu, proti, <CMFixPrice>. Ja jūsu kafijas aparāta dizains ir Solitaire, kafijas aparāta remonta fiksētā maksa ir <SMFixPrice>. Neiesakām kafijas aparātus labot saviem spēkiem. Kafijas aparātus labāk uzticēt speciālistiem.

Mazo ierīču klientu servisa adrese:
<SmAppCusSerAddress>

Remonta serviss

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...