Ja saplīst kafijas aparāta stikla krūze vai trauks, pamatā jautājums ir, kad tas notiek. Vai šāds bojājums noticis 24 mēnešu garantijas perioda laikā? Vairumā gadījumu mēs parūpēsimies par nomaiņu. Ar nosacījumu, ka stikla krūze vai trauks saplīsis būtiskas materiālu problēmas dēļ. Ja ne, jums joprojām ir iespēja atrast jaunu stikla krūzi, veicot meklēšanu Bosch nomaiņas detaļās, t.i., izmantojot E numuru un produkta numuru.
Mēs, Bosch Latvia, lūdzam jūsu palīdzību, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus, ko piedāvājam, un šajā nolūkā vēlamies uzzināt jūsu viedokli. Vai varat palīdzēt mums un aizpildīt šo īso aptauju? Tas neaizņems vairāk par minūti
Ja jums ir nepieciešams atbalsts, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz adresi careline-LV@bshg.com vai zvanot uz tālruņa numuru 61301613 .
Paldies!
Mēs, Bosch Latvia, lūdzam jūsu palīdzību, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus, ko piedāvājam, un šajā nolūkā vēlamies uzzināt jūsu viedokli. Vai varat palīdzēt mums un aizpildīt šo īso aptauju? Tas neaizņems vairāk par minūti
Ja jums ir nepieciešams atbalsts, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz adresi careline-LV@bshg.com vai zvanot uz tālruņa numuru 61301613 .
Paldies!