[global.common.btn.skiptocontent]
Mājas ierīces

Saplīsusi kafijas aparāta stikla krūze

Kafijas aparāta stikla krūze ir saplīsusi. Ko darīt?

Ja saplīst kafijas aparāta stikla krūze vai trauks, pamatā jautājums ir, kad tas notiek. Vai šāds bojājums noticis 24 mēnešu garantijas perioda laikā? Vairumā gadījumu mēs parūpēsimies par nomaiņu. Ar nosacījumu, ka stikla krūze vai trauks saplīsis būtiskas materiālu problēmas dēļ. Ja ne, jums joprojām ir iespēja atrast jaunu stikla krūzi, veicot meklēšanu Bosch nomaiņas detaļās, t.i., izmantojot E numuru un produkta numuru.

Servisa speciālists

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...