Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Kafijas aparāts nesūknē ūdeni

Kā jums jārīkojas, ja kafijas aparāts nesūknē ūdeni?

Ja kafijas aparāts pārtrauc caursūknēt ūdeni, parasti nepieciešama atkaļķošana. Bosch sadzīves tehnikas servisā mēs iesakām lietot speciālu atkaļķošanas līdzekli, lai pareizi atkaļķotu aparātu. Lūdzu, nelietojiet sadzīves tīrīšanas līdzekļus. Lielākoties tie ir agresīvi līdzekļi, kas ilgtermiņā sabojās kafijas aparātu.

Savukārt, ja ūdens izplūst no kafijas aparāta, vairumā gadījumu ir nepieciešams remonts. Ja tas notiek 24 mēnešu garantijas perioda laikā, Bosch sadzīves tehnikas serviss nodrošinās bezmaksas remontu. Ārpus garantijas perioda mēs kafijas aparātus remontējam par fiksētu samaksu, proti, <CMFixPrice>. Ja jūsu kafijas aparāta dizains ir Solitaire, kafijas aparāta remonta fiksētā maksa ir <SMFixPrice>.

Mazo ierīču klientu servisa adrese:
<SmAppCusSerAddress>

Skatīt tīrīšanas un apkopes produktus

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...