Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Mikroviļņu krāsns smako pēc piedeguma

Mikroviļņu krāsns smako pēc piedeguma? Veicamās darbības, kā likvidēt smakas mikroviļņu krāsnī.

Jūsu mikroviļņu krāsns smako pēc piedeguma, un tādēļ nejūtaties droši, to lietojot?

Pirmām kārtām parasti var palīdzēt smakas avota konstatēšana. Rūpīgi izmazgājiet mikroviļņu krāsni ar ziepjūdeni un, ja mikroviļņu krāsns joprojām smako pēc piedeguma, atkārtojiet šo procedūru. Turklāt parasti tas palīdz, ja mikroviļņu krāsns smako pēc kāda pārtikas produkta vai vienkārši ož nepatīkami vai dīvaini. Ja tas situāciju nemaina, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu servisa nodaļu. Varat zvanīt mums pa tālruni <CustSerPhoneNo> visu diennakti 7 dienas nedēļā. Mēs salabosim jūsu mikroviļņu krāsni ātri, lietpratīgi un par mērenu cenu. Zvaniet mums tūlīt un uzziniet vairāk. Mēs palīdzēsim jums un nodrošināsim, ka jūsu ierīce atkal darbojas, kā ierasts.

Sazināties ar mums

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...