Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Žāvētājs rada trokšņus

Žāvētājs rada trokšņus – ko darīt?

Žāvētājs rada trokšņus – ko darīt?

Vai žāvētājs rada dīvainus trokšņus ik reizi, kad to ieslēdzat? Vai šie trokšņi ir skaļi, pārāk skaļi jūsu ausīm vai ir neiespējami regulēt skaļumu? Vai pārbaudījāt – varbūt ierīcē ir kāds svešķermenis? Bieži žāvēšanas laikā no veļas izkrīt kāda monēta vai cits priekšmets un tad, tvertnei griežoties, grab. Ja tā nav un veļas žāvētājs trokšņus rada vienmēr, labākais ir sazināties ar Bosch klientu servisa darba grupu. Viņi atrisinās šo problēmu. Varat zvanīt mūsu Bosch klientu servisa lielo ierīču darba grupai pa tālruni <CustSerPhoneNo> (24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā) vai ieplānojiet ērtu apmeklējumu tiešsaistē.

Skatīt tīrīšanas un apkopes produktus

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...