Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Žāvētājs neuzsilst

Žāvētājs neuzsilst – kā rīkoties?

Žāvētājs neuzsilst – kā rīkoties?

Vai jūsu veļas žāvētājs vairs neuzsilst? Ja veļas žāvētājs vairs pienācīgi neuzsilst, jums vajadzīga speciālistu palīdzība. Nekādā gadījumā nemēģiniet veļas žāvētāju labot saviem spēkiem, ja tas neuzsilst. Jūs, iespējams, varat sabojāt veļas žāvētāju vēl vairāk. Labākais, ko varat darīt, ir sazināties ar Bosch klientu servisa darba grupu. Tā sniegs jums ātru un uzticamu atbalstu, kas izmaksās mazāk, nekā varētu iedomāties.

Varat zvanīt mūsu Bosch klientu servisa lielo ierīču darba grupai pa tālruni <CustSerPhoneNo> (24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā) vai ieplānojiet ērtu apmeklējumu tiešsaistē.

Skatīt Sazināties ar mums

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...