Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Žāvētājs vairs nežāvē

Žāvētājs vairs nežāvē – ko darīt?

Žāvētājs vairs nežāvē – ko darīt?

Ja žāvētājs ir pārtraucis pienācīgi žāvēt, ir tikai viena iespēja: izsaukt Bosch klientu servisa darba grupas speciālistu. Speciālists jums sniegs ātru un uzticamu palīdzību, kas izmaksās mazāk, nekā domājat, un jūsu žāvētājs drīz atkal žāvēs pienācīgi. Varat zvanīt mūsu Bosch klientu servisa lielo ierīču darba grupai pa tālruni <CustSerPhoneNo> (24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā) vai ieplānojiet ērtu apmeklējumu tiešsaistē.

Vai jums nav īstas pārliecības, vai veļas žāvētājs žāvē pienācīgi, vai arī nezināt, cik karstam veļas žāvētājam ir jākļūst? Tādā gadījumā iesakām ieskatīties norādījumos par kopšanu jūsu apģērba etiķetēs. Tajās būs minēta temperatūra, kādā katru konkrēto apģērba gabalu drīkst žāvēt.

Skatīt Sazināties ar mums

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...