Sīkdatņu izmantošana.

Bosch tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jūs varētu ievietot preces savā iepirkumu grozā, tiešsaistē rezervēt inženiera apmeklējuma laiku un atļaut Bosch apkopot anonīmus statistikas datus, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes darbību. Ja vēlaties turpināt, ignorējiet šo ziņojumu. Ja vēlaties iepazīties ar plašāku informāciju par izmantotajām sīkdatnēm un to, kā pārvaldīt savus iestatījumus, noklikšķiniet uz labajā pusē redzamajām saitēm.

 

Bieži uzdotie jautājumi par Home Connect

Jaunā Bosch sadzīves tehnika ar Home Connect jūsu mājās atklāj pilnīgi jaunas iespējas. Tagad jūs varat attālināti un parocīgi kontrolēt un uzraudzīt visas savas ierīces, izmantojot viedtālruni vai planšetdatoru, – tas vēl vairāk atvieglos jūsu ikdienu un, protams, ļaus sasniegt nevainojamus rezultātus.

Kad es varēšu no mazumtirgotājiem iegādāties ierīces ar Home Connect funkciju?

Pirmās Bosch un Siemens trauku mazgājamās mašīnas un cepeškrāsnis ar Home Connect funkcionalitāti mazumtirgotājiem ir pieejamas kopš 2014. gada decembra. Papildu sadzīves tehnika veļas mazgājamo mašīnu, žāvētāju un ledusskapju kategorijās kļuva pieejamas 2015. gadā. 2016. gada pavasarī tirgū nonāca pilnībā automātiskie kafijas aparāti, savukārt 2016. gada nogalē – tvaika nosūcēji un plīts virsmas ar Home Connect.

Vai es varu aprīkot man jau piederošās iekārtas ar Home Connect?

Nē. Iekārtu atjaunināšana vai modificēšana ir sarežģīta šādu iemeslu dēļ: vēlāk instalēts risinājums vienmēr ir mazāk optimāls salīdzinājumā ar jau sākotnēji ieplānotu risinājumu, un šāds vēlāk instalēts risinājums ir arī salīdzinoši dārgs. Turklāt uz mājsaimniecības iekārtām attiecas īpaši piesardzības nosacījumi, kas ir jāievēro un jāpārbauda, pat uz vietas nomainot elektronisko aprīkojumu.

Vai Home Connect sistēmā var iekļaut arī citus elementus, piemēram, apgaismojumu vai apkuri?

Tā nav daļa no mūsu plāna, jo mēs koncentrējamies uz dažādu zīmolu sadzīves tehnikas integrēšanu vienā lietojumprogrammā. Tomēr mēs vienmēr esam atvērti jaunām idejām, un tas nozīmē, ka mūsu iekārtas un visu Home Connect sistēmu var integrēt citās mājas automatizācijas sistēmās. Termostatu un dūmu detektoru integrēšana ir pirmais solis pareizajā virzienā. Turklāt Home Connect komanda veido arī programmatūras izstrādes komplektu (SDK), lai mūsu partneri varētu vieglāk pievienoties mūsu sistēmai.

Vai iekārtām var piekļūt vienlaikus no vairākām ierīcēm?

Jā, mājsaimniecības iekārtai iespējams piekļūt no vairākām mobilajām ierīcēm. Pirmā persona, kas izveido savienojumu ar sadzīves ierīci, kļūst par „Galveno lietotāju”, kam tiek piešķirtas noteiktas tiesības un kurš var, piemēram, dzēst citus lietotājus no ierīces. Vispārīgi runājot, ierīces tiešai vadībai ir prioritāte.

Kādas ir minimālās prasības attiecībā uz manu Wi-Fi maršrutētāju?

Home Connect sistēma darbojas ar visiem standarta tirgū pieejamajiem Wi-Fi maršrutētājiem, kas darbojas ar ierastajām viedajām ierīcēm (viedtālruņiem, planšetdatoriem). Drošības apsvērumu dēļ Wi-Fi tīkliem ir jābūt šifrētiem (WPA vai WPA2 šifrēšana). Ja jūsu Wi-Fi tīkls nav šifrēts, jūs nevarēsiet reģistrēt savu iekārtu. Tādējādi Home Connect lietošana ir maksimāli vienkārša un droša lietotājam.

Kā ar datu aizsardzību un datu drošību?

Home Connect sistēmai tika izveidota un ieviesta visaptveroša drošības koncepcija. Tas ietver arī regulāras sistēmas pārbaudes, ko veic profesionāli hakeri. Mēs izmantojam progresīvu šifrēšanas tehnoloģiju un regulāri aicinām neatkarīgus ekspertus rūpīgi pārbaudīt mūsu sistēmu. Programma Home Connect ir ieguvusi TÜV-TRUST-IT marķējumu „Uzticama programma”. Šis marķējums ietver šifrēšanu un datu drošību saskaņā ar federālo datu aizsardzības likumu, kā arī iekšējo un ārējo atbilstību vadlīniju kontroli.

Kādas ir īpašās Home Connect drošības koncepcijas īpatnības?

Home Connect drošības koncepcija ietver virkni pasākumu, kas tiek izmantoti noteiktām Home Connect sistēmas sastāvdaļām (sadzīves ierīcei, programmai, sakaru modulim, Home Connect serverim utt.), kā arī tās interfeisiem: datu apmaiņa ir balstīta uz Home Connect protokolu. Home Connect serverī tiek saglabāti tikai būtiskie dati. Pamatā dati, kas iegūti, lietojot ierīces ar funkciju Home Connect, netiks apvienoti ar programmas Home Connect reģistrācijas datiem. Tas uzlabo lietotāju datu drošību. Saziņa ir iespējama tikai šifrētos tīklos. Droši sertifikāti, servera ugunsmūris un lietojumprogrammas Home Connect paroles aizsardzība sniedz papildu drošību.

Vai varu liegt savai iekārtai nosūtīt datus?

Dažas funkcijas ir atkarīgas no tā, vai ierīce ir savienota ar serveri. Protams, jūs varat izlemt izmantot vai neizmantot papildu funkcijas, ko jums var piedāvāt tīklā savienotas ierīces. Iekārtas nosūtīs un saņems datus, ja jūs sniegsiet skaidru norādi to darīt, un jūs tās attiecīgi varat kontrolēt.

Vai es varu izdzēst savus datus? Vai es varu būt pārliecināts, ka šie dati ir pilnībā dzēsti?

Jā, jūs varat justies droši par to, ka šie dati ir pilnībā dzēsti. Ir iespējams atjaunot sadzīves ierīces rūpnīcas iestatījumus. Tādējādi jebkādi tīkla iestatījumi un konti tiek nodalīti no ierīces. Jūs jebkurā brīdī varat dzēst savu Home Connect kontu, noklikšķinot uz iestatījumu pogas programmā. Lai dzēstu pieteikšanās datus Home Connect serverī, jūs varat vienkārši piezvanīt Home Connect servisam. Principā visi dati par lietošanu tiks automātiski dzēsti pēc 10 dienām.

Vai iekārtām būs pieejams arī LAN interfeiss?

Nē, LAN savienojums šobrīd nav plānots, jo Home Connect datu apmaiņai izmanto Wi-Fi. Būtu ļoti sarežģīti pievienot lokālā tīkla kabeli katrai ierīcei. Mēs nolēmām izmantot Wi-Fi tehnoloģiju, jo tagad tā ir pieejama gandrīz visās mājsaimniecībās, un tādēļ sakari starp mobilajām ierīcēm un sadzīves ierīcēm ir pieejami tiešā veidā.

Kādas iekārtas ir nepieciešamas, lai izmantotu Home Connect funkcionalitāti?

Jums nepieciešama tikai ierīce ar Home Connect funkcionalitāti, viedā ierīce, kurā uzstādīta programma Home Connect, un Wi-Fi maršrutētājs.

Manai mājsaimniecības iekārtai ir vājš Wi-Fi signāls, jo attālums līdz manam Wi-Fi maršrutētājam ir diezgan liels. Vai tas nozīmē, ka es nevaru izmantot Home Connect?

Šajā gadījumā ir pieejamas vairākas iespējas. Varat paplašināt sava tīkla diapazonu, izmantojot diapazona paplašinātāju. Ja diapazona paplašinātāju novieto starp mājsaimniecības iekārtu un maršrutētāju, bezvadu interneta diapazonam bez problēmām būtu jāpaplašinās, piemēram, līdz pagrabam. Otra iespēja ir izmantot elektrības vadu adapteri, lai nodrošinātu, ka interneta diapazons aptver mājsaimniecības iekārtu. Tad jūs varat pieslēgties internetam ar savu tīklā savienoto iekārtu un kontrolēt to šādā veidā. Mūsu klientu servisa komanda jums labprāt sniegs ieteikumus abos gadījumos un palīdzēs jums atrisināt visus ar aprīkojumu saistītos jautājumus.

Kā es varu zināt, vai mans tīkls sniegsies pietiekami tālu, lai aptvertu vietu, kur atrodas iekārta?

Ir pieejamas lietojumprogrammas, piemēram, Wi-Fi Analyser, kuras varat izmantot, lai pārbaudītu uztveršanu savas iekārtas atrašanās vietā. Lai pārbaudītu signāla spēku jūsu iekārtas atrašanās vietā, varat izmantot arī savu viedtālruni vai planšetdatoru.

Kādas ir programmas izmaksas, un kur to var lejupielādēt?

Lietojumprogramma ir bez maksas, un to iespējams lejupielādēt Apple App Store vai Google Play Store.

Vai, saņemot Bosch ierīces ar Home Connect, to komplektācijā joprojām būs iekļautas instrukcijas papīra formātā?

Jā. Instrukcijas papīra formātā jums tiks piegādātas kopā ar jūsu iekārtu. Taču digitālā lietotāja rokasgrāmata nodrošina lietotājam pievienoto vērtību, jo sadzīves tehnikas funkcijas ir vieglāk saprotamas.

Mūsu serviss

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet vai zvaniet mums:

61301613

careline-LV@bshg.com

Izbaudiet Bosch pieredzi

Atklājiet kvalitāti, pilnību un uzticamību.

Atrast pārdevēju

Atrodiet sev tuvākos pārdevējus un servisa veikalus!