Attālinātās diagnostikas pieejamība ir atkarīga no katras ierīces un valsts. Lai pārbaudītu, vai jūsu sadzīves tehnikai ir pieejama attālinātā diagnostika, lietojumprogrammā Home Connect dodieties uz sadaļu “Attālinātā diagnostika”. Vienkārši dodieties uz sadaļu “Serviss” > “Diagnostika un palīdzība” > “Diagnostika” un atlasiet ierīci, saistībā ar kuru nepieciešama palīdzība. Varat arī zvanīt mūsu klientu servisam. Norādiet tam attiecīgo modeļa numuru, un servisā noskaidros, vai jūsu sadzīves tehnikai ir pieejama attālinātā diagnostika.
Ja nu gadījumā rodas problēma ar Bosch ierīci, vienkārši piezvaniet pa lietotnē norādīto klientu servisa tālruni, un piesakiet attālinātās diagnostikas veikšanu savai ierīcei. Ar jūsu atļauju Bosch klientu serviss attālināti pārbaudīs jūsu ierīci, noteiks problēmu un sniegs jums nepārprotamu padomu. Ja problēmu šādi neizdodas novērst, tiks aizrunāts Bosch servisa speciālists, kas pie jums ieradīsies ar nepieciešamajām detaļām un novērsīs problēmu.